Jul 9, 2009

Umno terduduk dengan berita ini.

Nasharudin sahkan turun Manek Urai Sabtu ini

SERDANG: Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa mengesahkan beliau akan turun Sabtu ini bagi membantu kempen parti itu menghadapi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai.

Nasharudin yang sebelum ini dilaporkan dihalang daripada hadir di Manek Urai berkata, masalah kesihatan yang dialaminya sejak seminggu lalu menghalang beliau hadir lebih awal di bahagian itu.

"Sejak seminggu lalu saya mengalami masalah kesihatan... terasa sakit di bahagian usus.

"Jadi doktor minta saya jalani pembedahan kecil dibahagian usus hari ini," katanya ketika ditemui selepas selesai pembedahan.

Beliau keluar Hospital Serdang kira-kira pukul 12.30 tengah hari tadi.

Satu isu yang cuba dibesarkan oleh Umno/BN serta media milik mereka ternyata telah ditangani dengan baik oleh PAS. Berita ini sekaligus menempelak tuduhan jahat Khairy terhadap Dato' Husam Musa.
Kesempatan ini diucapkan tahniah kepada semua yang berjaya memerangkap Umno/BN, selicik-licik Khairy akhirnya masuk juga perangkap PAS. Lepas ni boleh sembelih lah pulak...

2 comments:

Permaidani Hijau said...

memang perangai org2 UMNgOk suka melaga-lagakan org...Dan suka membuat fitnah......

Anonymous said...

Macam zaman jepon la pulak nak sembelih2....Kalau menang nnti camna yaa ? mcm propaganda Jepon nak masuk Malaya...bahya nii...ketika tuu ramai yang kena semelih...masa tu ramai orang2 melayu terpengaruh dan kata jepun lagi baik dari British..inikah yang akan terjadi?....uishh takut gak nii....